Äntligen borta

Åh så himla skönt, nu är tandställningen äntligen borta :D Det känns så tomt i munnen och tänderna känns så lena ;) haha! Amanda har sovit hos mig från söndag till tisdag, så vi har haft trevligt, lagat pannkakor, kollat på film och snackat massa skit! :) trevligt! Får se om vi kanske ses bla nästa helg om hon kan då (y). Nu i helgen ska jag ju till västerås och träffa min vän Anna, ska bli så roligt, var så länge sedan! :)

Aja, jobbat idag och den här dagen har vart ett rent helvete! (inte pga jobbet,) utan vart lite strul i privatlivet, här hemma, men nu är det äntligen löst och det är så skönt ! :) Har kollat på andra avenyn ( som vanligt ) sen kollade vi på "Den hemliga miljonären", som jag tyckte var himla bra, man ser att det är många som har det så svårt i livet!

Morgondagen blir fullt upp! Kl 6.30 kommer min skjuts och så åker vi till Västerås eftersom jag ska till tandläkaren igen och få någon grej jag ska ha i munnen på nätterna, eller nått. Sen ska jag till Adecco på ett möte, sen hinna äta en snabbis, sen till jobbet på okq8 kundservice och jobba där, ev. jobba till kl 18.00. :) Så ganska full dag :P


Jag & Emma från julbordet

Har precis duschat, hängt tvätt osv nu, så nu ska jag nog borta tänderna och sen krypa ner i sängen! Godnatt! :)

Pussss



Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh gud vad skönt det måste va att den äntligen är borta :D Grattis!

I'm back btw!! ;) haha, äntligen hemma från Thailand. Eller äntligen ska jag väl egentligen inte säga.. Dels är jag i Florida nu, sen är det inte direkt skönt att komma hem.. Kallt och jävligt ju :(

Hur har det gått med tatueringen? :) Har du gjort nåt? Bestämt hur du vill ha det? Jag ska till tatueringsstudion här i Florida imorgon eller på torsdag :D

Kramar

2011-01-26 @ 03:32:18
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Vilket tempo!!!Blir svett bara att läsa om det...

Hoppas du får ta det lite lugnt efter allt!



Kramen från mig

2011-01-26 @ 08:46:31
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Wiccy

Jag tittade också på Den hemlige miljonären. Intressant program!

2011-01-26 @ 16:39:17
URL: http://www.nattstad.se/East%20Melody

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0