Gokväller

Vart på jobbet idag, och vart på intervju också. Väldigt nervös var jag men nu hoppas jag bara på det bästa. Man blir så ställd när någon frågar frågor och man ska svara vad man är bra på.. osv. Men jag hoppas på det bästa som sagt" :D

Efter jobbet kom Mattias och hämtade mig, fixade med tvätten direkt när vi kom hem. Dragit ner alla gariner, sängkläder och sånt. Plockat ner massa saker i lådor, vart till pappa och hämtade vårt strykjärn & strykbräda så vi fixat gardinerna och vikt ner dem i lådor också. Det börjar likna nått här nu, börjar kännas tomt i lägenheten. :P Men det närmar sig flytt.

Nej nu är jag trött. Ska lägga mig i soffan och kika lite på tv innan jag lägger mig.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0