Långfredagen

Ligger i sängen med datorn i knät och är himla trött. I fredags var jag som sagt till Västerås och shoppade, (bilder på de jag köpt kommer sen) var en himla bra dag på erikslund med bästa Anna! :) Sen åkte vi hem till henne en sväng innan vi åkte med tåget tillbaka till Avesta. Beställde lite mat och fixade i ordning oss för party! Anna drog sedan till sin syster och förfestade och min kusin Emma, Stefan, Fredrik och Linnea kom förbi oss och vi spelade lite spel innan vi drog till Vickan och Bettan på förfest, mycket trevligt! Sen gick vi till Kingen, mötte upp Anna igen och dansade hela kvällen. Tack alla underbara för en roligt kväll! :)

Idag har vi mest tagit det lungt, Anna och jag har kollat på lite resealternativ, men gav upp efter ett tag, bättre att gå till ticket och rådfråga dom :) Sen mötte vi Malin och maggan och gick och käka pizza. Nu har precis Anna åkt och jag ska snart sova en timme och sedan får vi se var som händer ikväll :)






Bilderna från igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0