Nyårsafton!

Nytt år och nya möjligheter som man brukar säga.. jo vi får se vad det händer för spännande under 2012!!

Igår åkte vi till Anna och Emil vid 10 tiden och var hos dom och umgick innan folket kom. Jag fick ångest i sista minuten för mina kläder.. så jag och Anna åka till Hälla och letade som galningar efter nått som jag kunde ha på kvällen. Hittade en känning som jag köpte, men vart dock inte den i slutänden ändå. Jag kan verkligen aldrig bestämma mig när det gäller kläder! :o Vart iaf bra tillslut och folket kom så vi satte oss till bords och åte god mat som Anna och Emil fixat.

Meny: förätt - toast med räkor & skagenröra, huvudrätt - oxfile med klyftpotatis eller potatisgratäng, efterätt - frusen cheesecake med varma hallon. Super gott!!

Sen vart det dricka massa mer, snacka och skatta med trevligt folk! Vid 11 tiden åkte vi taxi till toget där det var fullt drag med raketer och smällare. Var skit mycket folk verkligen. Gick till en pizzeria sen innan vi tog taxi tillbaka till lägenheter. Vart lite efterfest innan vi alla deckade.

Imorse satt vi vid bordet i timmar och försökte nyktra till, käka pizza gjorde vi också. Åkte hem vid fem tiden tror jag och var tvugna att åka 60-70km/h typ hela vägen mellan Västerås och Avesta för det var så dåligt väglag och snöa en massa.
Nu är vi iaf hemma och jag är väääääligt sliten!!! (ont i huvudet)


Tack för den underbara kvällen och gott nytt år!!

Nu kommer en jäkla massa kort, kika om ni orkar ;)























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0