Läääängtar!

Nu längtar jag till vår inflyttningsfest, ska bli så himla kul!! Jag har släktingar i Gävle som jag aldrig träffat men jag har pratat med några av dem på internet förut, nu ringde dom i söndags och sa att dom skulle komma till Avesta den 26 och träffa oss, dom blir kvar en vecka. Ska bli riktigt spännande att träffa dem. Det är tre av mina tremänningar (eller nått) och en kompis till dom som kommer. Så dom kommer vara med på vår inflyttningsfest också! :D Ska blir kul att lära känna dom och se om vi har nått gemensamt, Det är tre killar mellan 20-24 år som kommer, tror dom är 17 syskon i den familjen så förhoppningsvis får jag träffa dom andra syskonen en annan gång =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0