Inflyttningsfest

Det var som sagt inflyttningsfest igår hos oss och har haft en jäkla kul kväll/natt! Det kom mycket folk, men det gick bra, några glas gick sönder med inget mer än så ;) Sen hade snälla Anna städan undan alla burkar och glas tills vi kom hem efter krogen! Fick även lite blommor och en tavla i presenter, så gulliga vänner man har! :)
Här kommer iaf en drös med kort!


Jag och Anna posar lite innan allt folk kom


Crazy girls ;)

Den bjuder jag på ;)

Emma, Kristian, Jag och Dennis (våra släktingar som vi träffa första gången)



Vickan & Jag <3


Lite köksfest


Fyra kort som vi bjuder på ;D

Gullisar



Mina fina kusin och jag

Haha Ersson lite trött kanske? ;P

vart bara två kort från krogen, här är jag och Jessica på dansgolvet :)

Avslutar alla kort med en bild på dansgolvet, var rätt mycket folk ute och himla kul!

Tack alla underbara vänner som kom och gjorde en toppen kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0