Fika med Moa

Idag på luchen gick vi till köket i gränden och luncha jag, Anders, Emma och Jessica. Jag tog pannkakor såklat! :D Mums! Sen efter jobbet mötte jag Moa på stan, vi tog en fika och snacka lite skit! Kikade i lite affärer också, jag köpte mig två klänningar och et grönt skärp som jag ev ska ha på lördag! :) Var en riktigt trevlig runda med Moa!

Nu är jag hemma och Mattias och Jörgen sitter med en varsin öl, de ska snart till Kingen och äta så jag får nöja med lite soppa och mackor ;) Är gott det med!

Bilder på kläderna kommer senare!

Bjuder på ett kort från dagen då vi flytta, jag vägra gå upp på morgonen så Mattias la mig i en soppåse :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0