Söndag igen..

I lördags var jag ner på stan och mötte upp Emelie H för att ta en fika och kika lite på stan. Var verkligen super trevligt, som jag saknat henne! Jag fick iaf med mig lite saker hem, köpte ett par jeans, en tröja, linnen, deo och parfym.
 
 
Senare på kvällen drog vi på fest hos Enoksson, hade jätte trevligt. Fortsatte sedan til krogen med Mathilda, Gerda och sedan kom killarna :)
 
Hade verkligen en jätte kul kväll igår förutom slutet av kvällen när någon ville förstöra.
 
Nu har jag iaf precis kommit till Norberg och träffat min rumskompis, hon verkar jätte trevlig så det här blir nog bra. Nu ska jag vara lite social, uppdaterar kanske mer sen :)
 
Pusss på er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0