Salt

Då var det fredag igen! :D

Igår gjorde jag inte mycket kul, gjorde lite mat, packade väskorna, hängde undan lite tvätt och sånt tråkigt. Nu är det iaf sista jobbdagen för denna vecka! I morse fick jag ta mig en promenad till jobbet då Mattias ska besikta bilen och släpet idag, det var faktiskt skönt med en liten promenad om man ska se det positivt.

Efter jobbet lär jag skynda mig hem och fixa det sista innan vi drar mot Västerås på power meet. Vänta in Emma och sedan åka, äter på vägen och sen till Anna och Emil. Vi ska åka hundkojan dit, så det kan nog ta lite längre tid att åka en vanligt.. men kommer fan bli en skit kul helg tror jag! :D

 

Igår kollade vi på Salt.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0