Full rulle

Imorse när jag gick till jobbet höll jag seriöst på att flyga iväg.. fy tusan vad det blåste och snöa!! Men jag överlevde som tur var. Trodde jag skulle till vårdcentralen idag, smart som, är lite dagvild. Har iallafall tid imorgon så börja fasta från och med ikväll istället. -.- Typiskt, hade ju tänkt gymma igår, men nu blir det inge gym i dag heller. Vi ska istället städa ur förrådet så vi får plats med vår nya garderob när den kommer. Fick ringa och skälla på Ikeas kundservice igår då dom skickat fakturan men inte dragit bort rabatten, det löse sig iaf och har nu fått en ny faktura, mig går det inte att lura ;)

 

På tal om ingenting så måste jag verkligen köpa en ny kalender snart, glömmer bort allt jag har planerat, tider hit och dit.

 

På torsdag ska jag fika med Lotta på stan efter jobbet. Och på fredag ska jag nog till Anna Ö och fika om det finns tid och ev. ta någon öl med Stefan och Mattias på kvällen. På Lördag har jag och Mattias blivit bjuda på påskmiddag i Västerås hos Anna och Emil, så blir kvar där över kvällen med filmmys. Riktigt trevligt!

Sen nästa vecka ska jag och min lillasyster Felicia ta någon dag och baka lite bröd och min efterlängtade vän Emelie H kommer äntligen hem till Avesta igen så ska träffa henne någon dag också! Mycket kul som står på schemat just nu! :)

 

Imorgon kan vi se deklarationen, är väldigt nyfiken på vad jag ska få/eller betala… man hoppas ju på ett bra besked.

 

Nej, nu börjar jag jobba igen… skriver nog mer ikväll om tid finns :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du nu har vi budat på lägenheten och hoppas på att ingen bjuder över oss ;) TÄnk så kanske vi blir grannar snart :D <3

2013-03-21 @ 14:37:41
URL: http://emelies.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0