Pirater

 Idag känns det som hunnit med lite grann, efter jobbet mötte jag upp Camilla på stan och tog en fika på Café la rose, var väldigt trevligt! :) Sen hem åt mat och så kom Ida, Ersson och Andersson över så vi satte och kollade igenom vad vi skulle beställa till halloween. Två timmar efter hade vi äntligen bestämt oss allihop. Haha, så nu blir vi ett piratgäng! :D
Nu har dom åkt hem och jag har precis kollat på bonde söker fru, Mattias ligger i soffan och sover bredvid mig. Jag ska snart göra detsamma.
Imorgonkväll kommer Melinda H över och dricker lite vin, Emelie F kommer nog förbi också. Ska bli kul :) Men blir ingen suparkväll för mig, ska upp tidigt och köra på lördagen.
 
Men imorgon är det äntligen fredag igen! ;*
 
I år får jag alltså bli en pirat köpt från partykungen.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0