Tisdag

 Legat hemma hela dagen idag också, hatar att vara sjuk! Nu har det gått över till hosta och fortfarande snorig, men hostan brukar visa att det går mot slutet av förkylningen iaf. Så snart så, hoppas jag kan gå till jobbet imorgon. På fredag åker vi till köpenhamn på julfest också så vill verkligen vara frisk tills dess.
Har iaf slagit in lite fler julklappar idag, så nu har jag bara några paket kvar att slå in. Det tar längre tid än vad man tror att slå in julklappar alltså.
Köpte lite till mig själv där borta också, en mjölkkanna som jag letat efter hur länge som helst, en kavel är också ett måste att ha hemma ;) Sen köpte jag tre par skor, tre tröjor, en morgonrock, fotoalbum, en parfym, två par handskar, lite ljus och såsaker. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0