Helgen

 Igår var Mattias iväg till Tierp med min pappa hela dagen så mamma tog Thilo en timme på dagen så jag kunde åka och handla och fixa lite. Så glad över att det fungerar att lämna iväg honom sådär en sväng. Senare kom Anna och hennes Mattias på besök, var trevligt att träffas igen! :)
 
 
Mot kvällen sen kom Mattias och pappa hem så då åkte jag och Thilo till Karlbo och grillade lite med dom.
Idag har vi vart till Mattias farmor och farfar och hälsat på, vart bjudna på lite fika där.
Thilo och gammelfarmor
Thilo fick en superfin present
 
Sedan var vi till Tjärnsjön och träffade mamma och syskonen en sväng, Anna och Håkan kom förbi också. Gick dock inte att sitta still där, helt sjukt var mygg det är.. även på dagen! Dom biter så ser ut som en prickikorv just nu ;(
Mina älsklingar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0