Tisdag

 Igår var jag hem till mamma och syskonen en sväng, skulle hämta lite kläder som jag köpt. Så vart vi pratans en stund, syskonen fick känna på magen som växer på så det knakar. ;) Körde sedan över dom till sin pappa och så åkte jag hem. Hände inte mycket mer den kvällen. Idag har jag jobbat som vanligt, var iväg till läkaren imorse och fick bra besked. Får börja äta medicinen nu igen då det inte ska skada bebisen nu när det gått så långt av graviditeten. Efter jobbet åkte jag hem och gjorde lite mat, Mattias jobbar över ikväll så jag gick över till Ida och snackade lite skit, kollade på Farmen ihop också. Nu har jag precis kommit hem och duschat och hängt tväll. Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem, snart sovdags. :)
Imorgon ska vi förhoppningsvis på husvisning om Mattias hinner hem efter jobbet, är ett fint hus som jag hoppas är något bra :D
 
Bjuder på ett gamalt kort sen halloween 2014.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0