Kvällsmys

Den här veckan har vi hunnit med väldigt mycket och tänker inte gå in på allt, men vi har badat, umgåtts med kompisar, lekt massa, vart sjuka, vart på kalas, vart barnvakt, och ja massa mer. Just nu är Mattias på bio i Västerås med sina vänner och jag har precis kollat på film med mina småsyskon Joel och Lovisa som ska sova över här då mamma ska bort tidigt imorgon. Thilo sover i sängen och jag äter av resterna från kvällen, chips och dipp ;) 
I veckan har vi vart till lekparken med Emelie, Linnea och Elsa också. 
Thilo och Linnea <3
Alla tre barnen gungar
Imorgon åker jag till Västerås för att umgås med Anna och gå på cityfestivalen. Ser verkligen fram emot de nu, kommer dock saknar Thilo väääääldigt mycket. Förstår inte hur man kan sakna någon så mycket, mitt lilla hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0