Låååångt inlägg

Nästan en vecka sen jag blogga nu igen, förjävligt ;) 
Men i måndags när Mattias kommit hem åkte vi till lappens och åt lite middag. 
Thilo fick ha sina skor men han hatar verkligen att ha skor på sig så han tar sv dom direkt och skriker om han inte får av dom. Hoppad han kan vänja sig med dom snart. Vill inte att han går utan skor när vi är ute heller.
Väntan på maten
Thilo har nu två babblarna nallar, fick den röda av snälla Ida nu som direkt tänkte på Thilo när hon såg babblarna ;)
Nöjd pojke
På tisdag morgon runt fem tiden vakna jag av att Thilo hostade jätte konstigt och andades väldigt ansträngt. Åkte med honom till akuten och vart kvar där någon timme. Läkaren var upptagen så vi fick åka hem och återkomma om de vart värre. Men de kollade så han fick in tillräckligt med luft och ingen feber hade han. Åkte hem och vi sov några timmar och sen vart han mycket bättre under dagen. Vart rädd där på morgonen för de lät verkligen inte bra. Mot eftermiddagen åkte vi och hälsade på Ann och Ronny en sväng också. 
Onsdagen fick Thilo bada på balkongen i baljan ;) la ut massa handdukar så fick han plaska. Han tyckte de var jätte kul och klättrade ur och i den själv. 
På torsdagen var Mattias och åkte mc hela eftermiddagen och kvällen så då bjöd jag över Amanda och Felicia som kom och åt ost och kex och frukt på balkongen. Thilo fick bada och plaska även då ;) Joakim kom förbi och hälsade på också. 
I fredags var det karnevalsloppet som mina bröder Stefan och Joakim skulle springa så då var vi ner och kollade på de. Riktigt bra tider fick dom så de var duktiga och nöjda efter. Tidigare på dagen hade jag och Thilo vart ner på marknaden ett tag och sen var vi även ner en gång med Mattias också när han slutat jobbet. När vi gick där och de var varmt!!! Så fick Thilo utslag runt ögonen, vart helt röd och uppsvullen. Tårarna rann och han vart slö. Så vi gick hemåt och så fort vi kom hem la de sig och försvann. Vet inte vad som hände om de var värmen eller nått han reagera på, men de där får vi hålla koll på framöver. :/ 
Efter loppet på kvällen sen kom iaf Amanda, Felicia och Joakim över och hälsade på för de skulle ner på stan senare och blåsa grönt. Full rulle hela dagen. 
Lördagen var Mattias till gymmet på förmiddagen och sen mötte vi upp honom på stan och kollade mojje som spelade och sjöng på stan. Mötte lite vänner där också. 
Sen var vi hem en sväng och mamma kom förbi och fika lite innan vi tog sällskap ner till stan igen och lyssnade på när pappa spelade på scenen. 
Mamma och Thilo
Såg inte sådär jätte skönt ut ;) 
Åkte sen direkt till Folkärna där de var dop för Zoe. Jätte fint dop och gott fika efter. 
Dop tjejen <3
Pappa Mattias och Thilo tränar att gå <3
Efter dopet åkte vi ner till stan och kollade crusingen, satte oss i parken och kollade fina bilarna. Sen på kvällen kom Jessica G och hämtade mig så åkte vi till henne och badade bubbel och drack drick till sent på natten. Super trevlig dag och kväll! 
Idag har jag inte gjort mycket, så skönt faktiskt! Städat lite hemma och sen var pappa och hälsade på ett tag. 
På kvällen var jag till Ida och drack lite te och softade ner lite. Nu ska jag snart sova, 
Köpt en nu vagn också som jag ska hämta imorgon, spännande. :D 
En liten och smidig vagn som ska ligga i bilen, perfekt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0