Skön lördag

Idag har jag vart ner på stan och köpt lite presenter, har ju tre syskon som fyller år nästa vecka. Sen har jag och Thilo vart ute hela dagen. Mattias stackarn har vart dålig så legat i sängen nästan hela dagen och kryat på sig :/ 
Först var vi ut i lekparken ett tag och sen åkte vi till karlbo och gick en långpromenad i de fina vädret. Var förbi min pappa en sväng och hejade också :) 
Thilo vägrade somna bakåtlutad, tillslut somnade han såhär gullplutten. 
I helgen ska jag ta fram bältena till vagnen också, han lutade sig åt sidan och höll på att ramla ut, fick tag i hans blöja innan han nudda backen och han vart bara rädd. Men nästa gång kan de ske en olycka och de ska vi försöka undvika. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0