Ullared

I lördags var jag och Amanda på barnloppis och hittade lite grann men var en väldigt liten loppis. Sedan hämtade vi upp Felicia, Mattias och Thilo och åkte till Borlänge och kika Ikea. Massa nytt som ska inhandlas inför nya lägenheten. Så kul och spännande!

På söndagsmorgonen kl 5.00 åkte jag, Ann och Gerda mot ullared. Kom dit i bra tid och slapp kö in, var rätt mycket folk inne men de gick bra. Mot kvällen checkade vi in på hotellet och åt sedan mat på olearys. Super god mat och gott vin. Efter en trevlig middag duscha vi och satte på myskläderna och gick igenom dagens alla köp. Fyllde en hel sån kundvagn första dagen och samma andra dagen. Var lite som julafton när man får gå igenom allt. Man glömmer ju lite bort de första man plockat i vagnen så blir en lite överraskning sedan ;)

Fullt i bilen vart de ;)
Två super bra dagar vart de och så nöjd med allt jag handlat, förutom en liten tomte som jag plockade i de första jag gjorde när jag kom in... hade glömt bort den, haha!

Här är mina och Thilos grejer, köpte även en stor kasse till Mattias, Joel och Lovisa.

Veckan har gått snabbt, idag har jag och Thilo vart till lekparken på förmiddagen och lekt. Sen körde vi Lovisa en sväng och var och handla mat på Ica sedan. Thilo var inte alls på humör, han skulle åt sina egna håll och jag får absolut inte bestämma vart vi ska. Sen ramla han bakåt och slog i huvudet, ja ingen bra handlingsvända.. slutade med att jag lämna min kundvagn i affären och lämna skannern utan några varor och gick ut med Thilo. Gud vad man kan ledsna alltså, gick såklart tillbaka efter ett tag och då tog vi kundvagnen med bilen och de gick bättre ;)

Sen lite kort från lekparken idag

Min lilla älskling som förgyller mina dagar. Jag är så glad att jag har honom i mitt liv, världens bästa och busiga kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0