Dagarna

Jag har nu gått hem och är mammaledig igen, vart hemma en vecka nu redan vilket känns både bra och dåligt. Eller dåligt är de inte, men de var skönt att komma iväg och fokusera på annat om dagarna. Men känns otroligt skönt att komma hem nu också och få umgås med min lilla Thilo om dagarna. Vi hinner med mycket om dagarna, har vart mycket planerat nu innan dopet. Så dagarna har bara rullar förbi, och massa födelsedagar har de vart också. Här får ni lite vimmelbilder sedan sist på Thilo. Han har fått sju tänder nu, gått några steg själv nu och de börjar släppa så snart kanske han vågar släppa för han kan gå om han bara vågar. Han är fortfarande väldigt mammig men farmor, farfar, Amanda, Felicia och Lovisa är de bästa som finns ;) han bitts fortfarande rätt mycket så jag försöker lära han att de är fel. Sen har han fått upp aptiten väldigt mycket och äter på bra, han får även ett nytt tillskott som ska göra att han går upp mer. Han har blivit jätte röd på ögonlocken där de hänger men på onsdag ska vi till Falun på ögonmottagningen så förhoppningsvis händer de nått då.
De var lite smått och gott, nu kommer lite bilder ;)

Idag har vi vart till Emma och Zoe och lekt på förmiddagen. Sen kom Stefan och Emilia och hälsade på och sedan kom även papp förbi spontant. Imorgon fyller jag 25 år också, nått jag nästan glömt bort i år och de är inte vanligt ;) ska lägga upp ett inlägg sedan från dopet också, när jag fått lite kort därifrån då jag inte har nå kort själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0