Fredag

Ibland är de bra tufft alltså, en envis liten kille som gärna testar gränserna mot sin mamma. Han är dessutom väldigt dålig nu och vart snart hela veckan. Tror han fått ögoninflammation också för på morgonen är ögonen helt igenklibbade och fått bada hon två-tre gånger per dag för att göra rent ögonen och rensa nästan mot allt snor. Trött och kinkig kille är det nu iaf och vi får bråttas och vara osams på dagarna. Jätte trött är han och behöver sova men vägrar, någon dag här låg vi i sängen tre timmar och han sov bara 45 min av den tiden. Han kastade sig, nockade mig och slängde sig in i kanten på sängen och slog i huvudet. Bet mig och ja det tar aldrig slut. Men jag tycker om honom ändå ;)
Har mest bara vart hemma och kurerat oss de här dagarna som ni förstår, körde Elsa till Falun idag och nu är Mattias hos min bror och dricker lite öl, amanda är på sitt håll och kommer hit och sover inatt så jag har nattat thilo och nu kollar jag på lite tv och ska väl snart lägga mig.

Lite lek i lekparken har det blivit ändå :)
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0