Sjukstuga igen

I söndags jobbade Mattias och det vart ett långt pass, 20 timmar vart de så jag och Thilo var hemma och gjorde lite nytta på förmiddagen, sen kom mamma, Steve. Joel och Lovisa förbi en sväng och hälsade på innan vi åkte till svärmor och -far. Där vart vi bjudna på mat och var kvar där till kvällen.
Natten till måndagen började Thilo snuva men var pigg ändå, mötte upp Lotta och leia i Karlbergsparken och lekte lite på förmiddagen. Sedan kom min syster viktoria förbi och hälsade på. Mattias var ledig då så han fick sova ut lite, men på eftermiddagen åkte vi till Mattias farmor och farfar och fikade. Thilo fick en gunghäst som dom gjort år 52? Tror jag de var, Mattias pappa fick den i ett års present så nu fick Thilo ta över den. Charmig och Thilo älskade den ;)

Sedan har Thilo bara blivit mer och mer förkyld, idag (tisdag) har han bara ånkat, vart jätte känslig och vill bara vara nära. Han tackade tillochmed nej till kaka imorse och då är det illa. Tycker även hans kiss luktar illa så jag har kontaktat Falun så de ringer mig imorgon, förhoppningsvis är de inte urininfektion, han har ingen feber heller.
Men min syster rebecca kom och hälsade på idag också, trevligt var det att snacka lite! :)

Lilla sjuklingen! <3
Har fått massa pussar av honom de senaste dagarna också, RIKTIGA pussar ;) mys!
Sedan har jag vart över till Ida ikväll också och druckit te och snackat massa skit, vad skulle jag göra utan dessa kvällar ;)
Avslutade med idol och paradis hotel mys med Mattias <3
Puss och godnatt ( ångrar redan att jag inte somnat ännu, kommer nog bli ännu en jobbig natt med min sjukling, aja hej hej )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0