Nytt jobb

Uppdatering sedan sist. Efter semestern var man åter på jobbet och jobbade bara några dagar innan jag fick ett samtal om att jag fått jobbet jag sökt på Karl Hedin. Har vart på intervju där redan innan semestern, sen gick jag vidare och fick åka dit och kolla lite hur de jobbade och samtala lite. Efter de har de vart en lång väntan då de vart semester och annat emellan. De ringde referenser och då började jag förstå att tjänsten faktiskt kunde bli min. Jag har hoppats så mycket på det här och förstå hur överlycklig jag blev sen när jag fick samtalet :D går inte att beskriva. Jag kommer dock sakna mina fina arbetskamrater på OKQ8. Önskar jag kunde ta med dom till nya jobbet ;) men kommer nog bli jätte bra på nya stället också, de verkar hur trevliga som helst där. Kommer jobba som ekonomi och virkesadministratör. Jag har sagt upp mig och jobbar sista dagen sista augusti. 1 september åker vi till Kreta och sen börjar jag på nya jobbet måndagen 11 september. Önska mig lycka till!!! 

Får följa med dom på kick off innan jag börjar jobba också, känns toppen så jag får träffa alla. Längtar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0