Inskolning

Nu var de väldigt längesen sist. Som vanligt är jag inte den bästa på att uppdatera. Men förra tisdagen var de begravning för Mattias farfar. Var en väldigt fin begravning. Vila i frid Gunnar!
På kvällen sedan bjöd vi över hela familjen på min mammas sida. De vart fullt hus kan man säga. ;)

Tre stora pizzor gjorde jag som vart väldigt goda. Sedan har vi vart till Ikea och handlat lite möbler till hallen. En byrå och en till byrå som vi ska ha och sitta på. En tavla fick vi med hem också och lite annat smått och gott. I fredags vart de utgång med Cilla, Tessan och Emma. En jätte kul kväll med massa dans!

Elin och Elsa fick agera sminköser innan, tack tjejer! <3

Rummen börjar ta form, men är en hel del kvar att fixa känns de som.
Nu i måndags började första veckan av Thilos inskolning på Blåkullen. Måndagen var vi bara där en timme och lekte. Sen vart de tisdag och onsdag 9-11. Torsdagen fick han vara där 9-12 och åt även där. De har gått bra, inte så ledsen alls nästan. Var en dag som han var lite ledsen precis innan jag kom tillbaka men annars oväntat bra. Jag, Mattias och Thilo tog en vända på stan och handlade lite grejer till förskolan, men en del kvar att handla. Fick en hel lista på saker som skulle handlas. ;)
Tog en pizza på stan också.

Thilo stoppade om mig och dockan med en varsin napp på varsin sida, de tyckte han var mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0