Helg igen

En snabb uppdatering får de bli nu innan sovdags. Förra helgen var jag till Västerås och hälsade på Anna. De vart utgång och riktigt kul att dansa. Dagen efter tog vi de lugnt och bara myste i myskläder. En toppen helg och var jätte kul att träffa Anna igen <3

Sen har veckan mest rullat på. Donat en hel del i lägenheten och börjar få iordning.

Thilo är riktigt snäll tycker jag, snor dockans napp och sitter sedan på den. ;)

Thilos rim börjar ta form!

Idag har vi vart och lekt lite med Zoe, Emma och lille bebisen. Trevligt som alltid. :)

Idag har jag även vart till jobbet igen och fyllt i de sista papperen. Två veckor kvar tills Thilo börjar förskola och fyra veckor tills jag börjar jobba. De går snabbt nu. :o
Imorgon åker vi till min mormor och morfar och hälsar på.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0