Badhus och utekväll

Fredagen när vi kom hem var Mattias ut på fest så jag och Thilo var till mamma en vända och grillade. Vart sent hem och Thilo somnade sent, men han gav mig världens bästa sovmorgon dagen efter. Gick upp vid tio tiden <3 

Senare var Jag, Mattias och Thilo till badhuset. Mötte upp Andersson och hand familj där. Var roligt! Sen på kvällen var de min tur att festa. Var över till Ida och vi drack lite där innan.. glömde bort tiden och hade tre minuter på oss att komma ner till busstationen. Vi SPRANG med klackskor och vi hann precis. Haha måste sett så roligt ut, för de var de ;D var en roligt utekväll sedan på torp, massa dans och träffa fler vänner ute 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0