Tordag

Fan va irriterad jag är :/  Vet inte hur jag ska göra i sommar om jag inte får nå sommarjobb, inga pengar alls :S , kommer ju inte kunna göra nått alls, inte åka bort, hitta på saker :/ Åååh!

I värsta fall får jag sommarjobba hos morfar i år igen, och de ser jag inte fram imot, plandera skog är inte de roligaste direkt, gå upp tidigt och komma hem sent också :/ , Nej jag vill inte :(


Aja, nu ska jag fortsätta med svenskan, :)



Va och gymma med Jessica igen på MT's ,  och nu väntar jag på att min buss ska komma, ska hem till mamma och träffa familjen lite :)

PUSS;*

Kommentarer
Postat av: jessica ;*

fyfan alltså!

Vi måste fixa de på nå sätt!

<3

2009-04-23 @ 11:26:05
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0