Första dagen i skolan

Sitter nu och väntar med min bror tills Mattias kommer hem, då ska vi åka till min faster Sara som fyller år (y)
De gick iaf bra första skoldagen, va bara i Aulan och lyssna på rektorn, sen prata vi lite med klassföreståndarna.. och sen slutade vi, den här veckan kommer gå snabbt, im börjar vår praktik, sen samma på Onsdag, sen på Torsdag är vi lediga, eller vi har fått nå hem uppgifter, sen Fredag ska vi börja med våra UF företag :) Och im börjar dansen igen också ;)

Sitter och lyssnar på den här låten nu, älskar den! (y)


Väntar fortfarande på korten från helgen, men dom kommer snart :P

Btw; Jag har fått hem skorna jag beställde förut, men har inte hämtat ut dom än, men ska göra de när jag kommer till mamma!


Dom här vart de:




Joakim, min bror, ringde förresten igår och sa att han fått igång min kamera igen, fan va glad jag vart ;D så nu kanske jag kan börja knäppa lite fler kort, ;) får de hur länge kameran håller den här gången ;P


Kommentarer
Postat av: Jessica

Aha du hitta ett par ;)) Härligt!

Hur höga är dom? :)

Fina va dom!

2009-08-24 @ 17:21:04
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0