Lördag

Igår vart de festa med Jessica, Emma och Viktoria, först grilla vi hos Jessica, sen gick vi ner på krogen och dansa loss hela kvällen, skit kul ;D
Men mina fötter värkte efter de vill jag lova, fick låna ett par höga skor av Jessica, rätt svåra att gå i, men dom var så snygga att jag inte kunde låta bli att låna dom ;) 

Somna ungefär halv 3 på natten, så skulle jag upp kl 7 idag, för vi har vart till Karlskoga på STCC, och nu kom vi precis hem, inte de roligaste idag, men nu har jag iaf sätt vad de är :)


Är helt slut så de blir nog ingen fest ikväll :/



Kommentarer
Postat av: Jessica :)

AS ROLIGT VAR DET!! :D <3

2009-08-15 @ 22:49:00
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0