Måndag

Några bilder från festen i Lördags :)

Therese ;*


Therese, jag & Mattias ;* Vi ser lite sura ut ;)


Mathilda & Therese ;*


Mathilda, Thersese & jag ;*


Några som spela gitar hero. :)


Först var vi några stycken hemma hos Mattias och drack, sen gick vi ner till holmen och kolla lite, sen satt vi vid American resten av natten och prata med massa folk :)  Roooliigt vare! (y)


Igår (Söndags) ;
Gjorde jag jag inte mkt alls, bara tog de lugnt.  Jag och Mattias hade myskväll på kvällen, kollade på film och åt kebabtallrik :) Riktigt mys vare! :)


Juste måste rekomendera " 17 again", den var skit bra! (y) , Jag, Mattias, Rebecca och Daniella kollade på den i Torsdags!! KOLLA DEN! ;)


(y) ännu en bra film med Zac Efron! :))


Kommentarer
Postat av: Monika

sv: tack <3

2009-08-03 @ 16:36:39
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0