Nytt & fest


Nya skorna jag beställde från Nelly :)


Fick en julklapp i förskott av mamma när vi var i västerås :) Taack!


Ny klänning och nya leggins också :)


Och jag var på fest igår också med Mattias i Fagersta hos Joel, Anna och Amanda. :) Skit kul var de, Dansa mycket men vart lite för full :/ Men kul iaf  =)

Några bilder från Festen som jag tog från Anna.

Jag & Mattias

Amanda och några :)

Joel, Amanda och någon

Folk :)

Mamma kom och hämtade oss efter festen och jag somna direkt när jag kom hem, sen nu imorse åkte jag och Mattias hem igen och bara tagit de lugnt, helt slut är jag idag :/

Stefan min bror kom nyss och är här tills hans buss kommer, så ska vara lite social nu :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Den guldiga klänningen då? :P

2009-12-19 @ 17:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0