Onsdag

Nu ska jag till stockholm med Conny och hjälpa hans kompis att flytta lite saker där, tjärna lite pengar kan behövas ;)

Fick äntligen lite kort från p&l :D

Andersson & Mattias


Jag målar på Amanda ;;*


Vi :)


vår tältplats :)


Mickel Jacksson ;)


på festivalområdet :)


Älskling <3


Andersson xD


Amanda full ;) ;*


Therese var också full ;) ;*


Och vi ;* jag var skapligt borta där xD


Amanda & Therese ;)


Jag & baby;*


Vi packar ihop våra saker


festivalområdet :)

Längtar tills nästa år, kommer nog blir lika kul :D ;*




Kommentarer
Postat av: Cat

Härliga bilder!! =D Ser ut som ni haft skoj! ;D



Hoppas du har en kanonbra fredag! =)

2009-07-31 @ 18:43:43
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0