Lördag

LSka börja fixa mig snart för de blir party ikväll ;) Först åker jag till Amanda & förfestar där, sen kanske vi svänger förbi på backlunds fest, sen åker vi vidare till Therese fest, sen åker alla därifrån till näs, för där är de sor fest på IP, :D Ska bli kul (Y)  Sen im ska jag börja packa till P&L, vi åker på Måndag morgon, iiiiwh, va kul de kommer att bli ;D <3




Varje minut är lång,Varje sekund är en evighet.
Varje hundradel utan dig får mig att gråta.
De syns inte alltid men utan dig överlever inte jag.
Du bygger upp mig och mitt liv.
Du bygger upp en mening med att älska.
Du visar mig vägen till kärlek o stolthet.
 Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.Du är en bit av den.
Eller nej ingen bit. Du är mitt hjärta.
De är du som är mitt hjärta Emelie! <3

// Mattias

aw, va gulligt han gjort, älskar dig, och vill alltid att de ska vara du & jag! <3

PUSS;*


Kommentarer
Postat av: Monika

sv: Jo jag ville ju jättegärna dit! Hoppas att du får det så kul där :) Vi ses väl säkert nångång på stan eller nått ;) Puss <3

2009-06-20 @ 15:26:30
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0