Fredag

Idag åkte jag med Jessica till Borlänge och vi gick på kupolen och shoppa lite :) Jag köpte en T-shirt och bikini! :) Sen va vi vid piercingstudion ;)  Krångel,krångel imorse, vi åkte med bussen till krylbo kl 9 på morgonen till tågstation, och när vi väl kom dit såg vi att de inte gick nått tåg då, så vi vart tvugna att åka bussen tillbaka till stan och ta bussen därifrån till Borlänge. :P  Jobbigt, Men medans vi väntade på bussen så åt jag och Jessica på matsugan. :) sen åkte vi iaf med tåget hem sen :P Mycket bussåkande idag..   Nu är jag iaf glad för jag gjort en sak :D   och nu är jag hemma hos grannen, men ska gå över till mig igen nu och dricka coka cola ;D 

Jessica & jag ;*

PUSSHEJ ;*

Kommentarer
Postat av: jessica

<33

2009-03-10 @ 15:10:11
URL: http://jessicaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0