Lördag

Först åkte jag med Mattias till mamma  och hämta kläder och saker till kvällen, sen skjutsa han mig till Jessia så vi fixade oss tillsammans, när vi fixat oss klart började vi dricka lite och gick ner på stan för att träffa Jesper & Stefan. Sen hemma hos Jesper spela vi olika ölspel, de va kul :)
Vi måste festa oftare Jessica ;) <3

Jag & Jessica ;*


<3<3

Efter stan gick jag tillbaka till Mattias, och efter ett tag kom han hem med med två kompisar, så vi kolla typ på två filmer innan vi somna också :P

Idag är jag trött, och vakna precis och klockan är snart två xD

Och vill inte va med på korrt ;9

Nu ska vi iaf gå ner och äta en pizza, mmh, gott :)

PUSS;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0