Måndag

Hej, kom precis hem från träningen , idag har vart en jobbig men rolig dag, Jag och Jessica ska praktisera på Coop forum i en vecka, så är helt slut i fötterna efter idag, en dag på coop ;) Efter Apu så gick jag till Mt´s med Emelie och Jessica och gymma, sen hem och åt, och sen ner till träningen.. :)  Nu är jag iaf änligen hemma, och sitte och äter Taimat med Mattias


Haha, jag och jessica ;) ;*

Imorgon blir de säkert en lika dan dag, ^^

Juste, vi har flyttat över alla saker till nya huset nu och de kommer nog blir riktigt bra när allt är klart :) Börjar kännas skönt när man fått ordning på allt,

När allt är klart i huset funderar jag på att ha en fest där :D  de kommer blir skit kul ;) ;*

Mattias<3 


PUSS;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0