Onsdag

Idag på första lektionen så höll jag, Emelie och Tom på att sortera upp alla polkagrisar vi beställt in till klassen. Så nu har jag massa polkagrisar jag vill bli av med, så bara säga till om du är sugen på att köpa! ;)


Efter de hade vi lunch och sen företagsekonomi, vi fick reda på vad som skulle komma på provet, orkar inte med mer prov nu :s
Sitter och väntar på att min buss ska komma så jag kan åka till Mattias igen, och måste plugga till Svenska prov vi har im, suck -.-


Vi ska iaf äta lite mat ikväll och kolla någon film, plus att jag lär plugga lite. (a)


PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Mattias ^^

De vart en riktig trevlig kväll. Måste vi göra oftare :D

2009-03-12 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0