Tisdag

Kom precis hem från träningen, och väntar på att Mattias ska komma hem :) Är helt slut i kroppen och skulle kunna somna när som helst :P
Har inga nya bilder att ladda upp eftersom min mobil är borta så kan inte knäppa några nya än :/  Men imorgon ska jag iaf hem till mamma en snabbis efter skolan och hämta sladden till min dator så jag kan åka till elgiganten och köpa en ny :) , ska bli skönt att få igång min dator igen.
Idag i skolan hade vi tre timmars hål, så jag och Jessica gick ner på stan och åt pizza sen kolla vi i lite affärer, och jag köpte en skinjacka och en ny BH :P  aja,, snart kommer väl Mattias, så tänkte vi kunde kolla på en film och så innan vi la oss :) Myyys! <3

Älskar dig Mattias ;*



PUSS;*






DANS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0