Måndag

Igår fixade jag klart peace & love biljetten , härligt de kommer att bli att åka iväg en vecka med sina kompisar & ha kul :D  Längtar..



Sen längter jag till helgen när de är karnevalen, du blir de festa av ;) , JAg och Jessica pratade en massa om de i skolan idag och å vart jag bara med sugen ;P   Vi gick på stan och kollade upp om vi skulle köpa nått när vi får penagr på Fredag som vi kan ha på karnevalen, jag vill köpa ett par skor, glasögon och nå hudfärgade strumpbyxor tills dess ^^ ;:)


Hade bara Svenska och Matte idag, Naturkunskapen behövde man inte gå på för vi har fått egna arbetsuppgifter vi ska göra ist, så slutade runt 12 idag, Skönt :D

Igår kväll som Therese hos mig och Mattias, va kul, vi kollade på filmen "Click" och åt pizza, MUMS ;D



Och idag på eftermiddagen när Mattis kommer hem från jobbet ska vi till hans föräldrar och äta mat, trevligt, och jag älskar vädret idag, så otroligt skönt :D
Efter vi vart där ska jag på dansträning, har haft mkt att göra på sista tiden så har inte haft tid till så mkt träning, men ska dit idag iaf :))

PUSS;*


Kommentarer
Postat av: Monika

Jag längtar också till karnevalen! Kanske ses där? :)

2009-05-25 @ 17:33:30
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0