Hemma igen

Kom hem från kryssningen kl 7, och jag är verkligen helt slut nu -.-  de har varit riktigt kul, men de var skönt att komma hem :) Igår vart de mkt dricka och dansa (y) gillar vi!


Jag & Mattias på bussen ;P


Vi stannade efter halva vägen och stefan köpte en öl


Fredrik, Emelie, Stefan och Mattias sitter och chillar ^^



Knäppte ett kort på Mattias i hytten när han hade somnat av ^^


och medans Mattias vila så bytte jag om och fixa mig :)


Sen vart vi alla riktigt fulla ;) Jag tar stöd av mamma ^^


Patrik i hytten :)


Mamma och Stefan börjar bli fulla ;)


Jonas :)


Mattias och jag :)


Rolig kväll vart de iaf :)

Och idag firar jag och Mattias 6 månader :))
Jag älskar dig baby
Du är underbar, och den enda för mig!
De kommer alltid vara du&jag
Puss på dig!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0