Lunch

Kom precis till Mattias, har praktik nu, fast nu har vi lunch och jag är jätte trött. Har träningsverk i benen och magen från träningen igår, gjorde mkt styrka igår, de var kul ;)  fast inte idag när jag har ont och har praktik på de också.. ;o


På min och Mattias 6 månadersdag bjöd han mig på jätte fin buffé, va jätte gott och mysigt! Tack älskling! <333


- Emelie du kom in i mitt liv förett halvår sedan. Du Gjorde mig till den lyckligaste kille som någonsin har funnits. Du får mig att må bra när du är hos mig och du får mig att längta efter dig när du inte är i min famn. Vill att du alltid ska vara min. Att du står vid min sida. Jag kommer alltid finnas där för dig. Älskar dig till tusen. För exakt 6månader sedan var de fredag den 13:e och jag fråga om du vill bli min flickvän.Sen den dagen har de varit den bästa tiden i mitt liv. Du tog mitt hjärta ska du veta. Och du får behålla de för jag har ditt ^^. älskar dig Emelie <3

/Mattias

DU är för söt du Mattias! ;*


Pussssssssssssssssss;* (kortet är från när vi var på Leksandsommarland i sommras <3 )


Nu
ska jag möta Emelie H, vi ska tillbaka till praktiken och slita ;/


Kommentarer
Postat av: emma

naaaaaaaaaaaaw :') vad sött skrivet (A)



GRATTIS <3

2009-09-15 @ 17:49:52
URL: http://emmahogbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0