Idol

Kolla nyss på gårdagens Idol på internet, HAHA, fyfan dom här va ju bra (y) ;)


- Vi-vi-vi-vi är jätte nervösa! ;(


Nu kollar vi på dagens idol på TV också :)


Idag var jag, Jessica och Emelie H på stan i typ tre timmar och fixade sponsorer till vårt företag, vi fick ihop lite pengar iaf ;) och im blir de att hålla på med UF nästan hela dagen, ska på två möten imorgon, ett möte med tatueringstudion och tryckeriet.


Knäppte lite kort nyss på mina nya kläder jag handlat i veckan :)

Klänning från H&M


Nytt linne och jeansleggins


Också nytt :)


:)


tre linnen



Trött på de mesta just nu, -.-  Nu ska jag fortsätta kolla på idol iaf



Kommentarer
Postat av: emma

åh, vad fint, :)

2009-09-11 @ 22:51:30
URL: http://emmahogbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0