Star Hotell

Igår kom pappa och hans nya tjej förbi oss på en kopp kaffe och det var trevligt :)

Sen när dom åkt väntade jag till kl 8 för att se om jag skulle jobba eller inte, men dom ringde inte, så jag och mattias åkte och åt pizza, sen hem och fixade till oss lite, sen gick vi ner för att ta en öl på krogen, men det vart några fler ;) Träffade mina söta vänner också och vi dansade med dom ;)


Jag, Vickan, Melinda och Bettan :)

Jag och Carro :)

Jag och sötnosen <3

Mattias :P

Haha micke :P

Jag och bästa Bettan <3

Melinda, jag och Bettan <3

Jag och älskling :)

Micke och Mattias :)

Moa och hennes pojkvän :)

Jag och sötnosen Natalie <3

Vickan och jag :)

Sötnos :)

Micke och Mattias :P

Jar och Carro :)

Jag och dom bästa <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

hoppas du hade kul ! Gillar din blogg ! :D

2010-08-28 @ 12:19:10
URL: http://snelkossa.blogg.se/
Postat av: Monika

Det såg ut som ni hade det kul :) allt bra med dig nu för tiden?

2010-08-28 @ 15:11:06
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0