Dag 01 – Om mig

Om mig..

Jag heter Emelie Öhman och är 19 år. Född 6 september 1991. Mina föräldrar flyttade isär när jag var två år och sen dess har jag bott på två olika ställen. För det mesta har jag bott i Karlbo och Krylbo. Men flyttade med med mamma till Norberg när jag började åk 7. Har gått i Karlbo skola, Åvestadal och sen Administrations och handels programmet. Just nu jobbar jag lite extra och bor i en lägenhet  i Avesta med min pojkvän Mattias! Och trivs jätte bra här. Jag har en tvillingbror som heter Stefan och 10 par syskon, Rebecca, Joakim, Viktoria, Amanda, Elin, Elsa, Felicia, Joel och Felicia.

Lite mer personligt om mig så är jag för det mesta en glad person som vill ha många vänner och folk omkring mig. Gillar att dans, träffa vänner, umgås med älskling på fritiden. Jag har provat på många aktiviteter som handboll, innebandy, basket, ridning, simmning, jaa typ allt.. men det är dansen jag fastnat för mest nu, har dansat ragga/street i tre år nu.

Helgerna blir det för det mesta fest, ut och träffa folk och lära känna nya männinskor. Eller hemmamys med min pojkvän.






Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Föstår dig ! :) Jag var med kompisar & hade dans :)

2010-12-07 @ 10:30:27
URL: http://ooliivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0