Fika/ Västerås/ arn

Igår så var jag med pappa till tandläkaren i Västerås, det gick bra och nästa gång ska jag ta ut den :)
På hemvägen stannade vi på donken och åt lite mat. Sen när jag kom hem böt jag om och direkt ner på stan för att möta Cilla och Moa, vi kikade runt i lite affärer, jag köpte en skjorta och lösnaglar, bilder kommer sen!
Sen väntade vi typ en timme på ett ledigt bord på caféplus, haha men tillslut fick vi en plats. Emelie och Patricia kom också och gjorde oss sällskap.

När jag kom hem sen så vart de lite städning igen för mig och Mattias, sen gjorde vi mat och kollade på massa avsnitt andra avenyn. :)

NU idag sitter jag på jobbet igen, och efter jobbet ska jag, Mattias, Ida och Anders till Västerås, trevlas! :D


Jag och Mattias kollade på Arn-tempelriddaren för någon dag sen när den gick på tv, jag tyckte den var super bra, så ikväll elelr imorgon kanske vi ska se den andra filmen av Arn. :)


Pusss


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3<3<3<3

2010-12-28 @ 12:35:23
URL: http://emselie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0