Juldagen

Juldagen vart det fest ofc. :P Det var jätte roligt med trevligt folk :) Förfest hos mig och Mattias sen gick vi ner på Star Hotel och dansa och lyssna på bandet som spela!

Nu kommer det många kort, kolla om du vill ;)


Min outfit för kvällen

Jag

Ewe, Patricia och Emelie

Emelie och Vickan

Peter och Patricia

Ersson

Therese, jag och Mattias

Jag och Andersson

Ewe och Emelie

Kim och Stefan

Patricia och Emelie

Nyman

Therese och Jag

Jag och Ersson

Ewe, Vickan och Kim

:)

Mattias och våra nya grannar

Jag och Ewe

Mattias

Nyman och Mattias

Jag och Emelie

Mattias, Ersson och grannen

:)

Ewe och Kim

Mattias och jag

Jag och Vickan

Tom, Vickan, Stefan och Mattias

Jag och Johanna

Caroline och jag

Sista kortet


Kommentarer
Postat av: SIEL

Haft en bra jul?? :D

2010-12-26 @ 19:05:28
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0