Shoppat

Igår var jag först till Noberg och kollade när mina småsyskon Lovica och Joel hade lucia, dom var så söta så, :') Kan ju inte direkt säga att det lät så bra när det var dagisbarn som sjöng, haha men glligt var det ;P 
Sen åkte jag med bussen tillbaka till Avesta och mötte upp Emelie H för att ta en fika, så kom Ida också, och sen Moa, haha :P Så det var trevligt, gick och kollade på stan lite också. Och jag köpte dom här skorna och byxorna :)





Sen idag så var jag till Borlänge och gick på kupolen med min Emma och Stefan, hittade en massa julklappar, så nu har jag inte många kvar att köpa till ;) 


I år blir det bara mjuka paket till mina syskon ;. hoppas det duger för dem ^^. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor babee

2010-12-15 @ 10:44:10
URL: http://cillaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0