Tidningen

Igår var jag och gjorde Engelska nationella provet, vilket gick sådär, jag tror inte jag kommer klara det där, så om de inte blir bra så funderar jag på att läsa en annan kurs för att få ihop poängen, tror jag ska läsa Information och layout isf, kul och rätt enkelt ändå, :)

Idag har jag vart i krylbo med Emelie hos våran chef och fått lite mer utbildning :) Och jag har sorterat en massa med alla papper jag har här hemma nu. Shit vad mycket det var, jag har satt in i pärmar och fixat :) Niiiice !

Jag, Emelie L och Melinda kom med i tidningen igår också :P





Åt precis korvstroganoff och ris, gottigott :)
Nu ska jag förska hitta en film jag och min älskling ska kolla på, mys<3



Kommentarer
Postat av: Från din trogna följare

Kul för dej att du äntligen får vara ensam och mysa på riktigt med din pojkvän ;) you keep go girl

2010-12-07 @ 21:33:56
Postat av: fia

okej najs :D

2010-12-07 @ 22:57:09
URL: http://fiadanielsson.blogg.se/
Postat av: girlzilla

sv: jag har jobbat och nu väntar sängen!

2010-12-08 @ 01:03:22
URL: http://girlzilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0