Kryssningen

Kryssningen var jätte rolig, mycket dricka och dansa! (y) Träffade på massa nytt trevligt folk. Vi var 9 tjejer & en kille som åkte iväg, jag tycker det har vart suuper kul. :) Några bilder kommer nu.


Ida och Jessica

Haha flumm :P

Engin och Alexandra

Jag och Cilla

Puss på Cilla

Jag och Ida

Några

Therese och Cilla

Jag och Jessica

Ida, Jag och Jessica

Sen kom de nå andra som skulle vara med på kortet :P



Jag och Ida med någon

Jag och Jessica

Folk :)

Vi såg Kissies där några gånger också, hon var på samma kryssning, usch vad ful hon var i verkligheten :P
Sov två timmar den nätten, vi la oss vid 7 och vart väckt kl 9 xD haha.

Aja, nu ska jag snart göra frukost,  jätte hungrig :( Sen blir de städning och plocka upp packningen. Och Stefan min bror kommer och ska sova här inatt, Vi ska göra tacogratäng ikväll och mys med älskling <3


Kommentarer
Postat av: du vet juh

är du verklien rätt person å klaga på någons utseende? alexandra ser mycket bättre ut en dig å jag tror du är medveten om de.

2010-12-05 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0