Västerås

Var jätte trevligt igår när vi var till Västerås. Vi hann inte med så många affärer eftersom vi bara hade en timme på oss att springa runt ;P haha. Mattias och Anders gick sin väg och Mattias hittade faktiskt tre t-shirtar, snygga! :) Jag och Ida gick vårt håll och jag köpte en munktröja, en skjorta, trosor och BH :) Bilder kommer på de ikväll när jag kommer hem. Sen vart de McDonalds innan vi åkte hem! :)

Nu sitter jag på jobbet, och ska sluta lite tidigare idag för ska till Norberg till folktandvården och kolla om jag har nå hål, det blir spännande :P


En bild på mig och Mattias från krogen förra helgen!

Pusss




Kommentarer
Postat av: Jessica Limont

Svar; förlåt för sent svar, har haft lite bloggsemester men är tillbaka nu :)



Va härligt hörru! :) Jag kobbar på KING som företagsassistent :)

2010-12-29 @ 13:45:14
URL: http://www.MrMrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0