Plushuset

Idag har vart en lång dag! Imorse när vi kom till skolan så samlades vi som var i mitt UF företag och tränade lite på en presentation vi skulle göra under dagen, sen började vi packa ihop vår monter och alla saker. Vi har haft en UF mässa i plushuset. När vi kom ner till stan packade vi upp allt och fick efter ett tag ihop vår krångliga monter ;P Sen började vi sälja. Vi stod där i sex timmar och sålde, plus att vi gjorde en presentation. Sen när dagen va slut skulle en vinnare avgöras om vem som skulle vinna Avestas och Hedemoras bästa UF-företag. Men vi vann inte .-. Men dom som vann var duktiga! :)


Jag på kort nyss, kom precis hem från stan och plushuset, efter en lång dag.. och mina fötter värker ;P haha..

Nu ska jag försöka hitta någon bra film som jag & älskling kan kolla på (y).

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :)

Vad händer för dig ikväll ? :)

2010-02-12 @ 20:14:29
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0